Me välitämme –

asukkaista ja taloyhtiöstä

Paikallisena sydän Pirkanmaalaisena yrityksenä voimme tarjota asiakkaillemme yksilöllistä palvelua, jolloin kiinteistö­huolto­palvelut sovitaan aina asiakkaan tarpeiden mukaisesti. Asiakkaamme voivat tehdä huoltokutsut vaivatta Huoltokanava-ohjelman avulla ja saada siitä kuittauksen sekä dokumentoinnin tehdyistä töistä.

 

Nykyaikainen kiinteistönhoito automatisoituu jatkuvasti, kiinteistöjen olosuhteita halutaan seurata reaaliaikaisesti ja kiinteistöihin tuodaan mittalaitteita, joilla asiantuntijat seuraavat mm. ilmanvaihtoa, lämpötiloja ja energian kulutusta.

Nattarin Huolto Oy tukee vahvasti työntekijöidensä kouluttautumista ja uralla etenemistä. Monipuolinen osaaminen on tekijälle itselleen osa onnistumista ja asiakkaille palvelulupauksen täyttymistä.

Nattarin Huolto tarjoaa
ympärivuorokautista
päivystyspalvelua.

Tuttu ja turvallinen kiinteistöhuoltoyhtiö asukkaille

Voit olla meihin yhteydessä esimerkiksi jos huomaat akuutin vesi- tai vuotovahingon. Huoltokutsulla voit ilmoittaa rikkinäisestä WC-pöntöstä tai vuotavasta hanasta. Samoin voit olla yhteydessä, jos havaitset epäsiisteyttä tai palaneen lampun yleisissä tiloissa. Arkiset ongelmat kuten lämpötolpassa ei ole virtaa, asunnossasi on liian kylmä tai kuuma,  ilmanvaihto ei toimi – hoidetaan nopeasti nattarinhuolto.fi:n kautta tai soittamalla huoltonumeroon 0500 822 822.

Onko taloyhtiösi kiinteistöhuolto kunnossa?

Kiinteistöhuoltoyhtiön tehtävänä on hoitaa kiinteistön päivittäiset sekä säännölliset huolto- ja ylläpitotoimet kiinteistö­huolto­sopimuksen mukaisesti. Taloyhtiöissä kiinteistöhuolto on usein ulkoistettu talkootyön sijaan.

Kiinteistöhuoltoyhtiön vastuulla ovat esimerkiksi ruohonleikkuu, lumityöt, hiekoitus, asukkaiden tiedottaminen, pienet korjaus­toimenpiteet ja ovenavauspalvelu. Huoltoyhtiö vastaa myös talotekniikasta ja esimerkiksi siitä, että rakennuksessa on sopiva lämpötila.

Nattarin Huolto tarjoaa ympärivuorokautista päivystyspalvelua.

Pyydä tarjous kiinteistöhuollosta

Ota yhteyttä!